Torta dömping... :-)

2015.03.15 19:43

Mire is is a hétvége, hát nem másra mint egy jó kis torta sütésre! :-) Szeretem a kihívásokat és nagyon sokszor feszegettem a határaimat. Ez most is így volt! De mint mindig kihívások hétvégéje, amiket szuper teljesíteni.

Az egyik legkedvesebb tortám egy cicás torta volt. Egy igazán különleges kislánynak készült, aki nagyon örült neki és igazán szívmelengető volt mikor mesélte az anyukájának milyen tortája volt. Nagyon örültem a bizalomnak és annak mégjobban hogy az én csoki tortámból nagyon sokat evett! :-) Íme a torta: 

A másik két tota egy igazán klassz kis embernek készült! Imádja legot és a tűzoltó autókat ill. a tűzoltókat. Különleges helyszínen volt a szülinapi bulija, ami nem volt más mint egy tűzoltóság! Ide természetesen tűzoltó autó torta dukál, finom csoki krémmel.

De természetesen a lego szenvedély sem maradhatott ki, amit az oviban mutatunk meg torta formájában. a borítás alatt tiszta legó kocka volt a torta. Izgis nem, mik lakozhatnak a borítás alatt....? :-)

A számomra ill. a kislányomnak is fontos ember kisfiának ill. már nagy fiának készült egy star wars torta ami egy Artu robot volt. Ez egy hatalmas torta lett, 3 torta magaságú. Én nem vagyok star wars rajongó de az ünnepelt felismerte kit is ábrázolt a tortája! :-)

Mivel vasárnapra esett a nőnap így hétfőn az Erste Bank pár hölgy dolgozójának meglepi tortája lett a túrós barack rózsa torta. Ezt a virágot meg lehet enni, és igen finom is! :-)

—————

Vissza